Back to business.

Nu får det vara slutflamsat. Nu ska jag städa litegranna, och nu till tonerna av ännu en julskiva. Då och då när jag skruttar runt i min våning bubblar ett fniss upp och jag kan inte hejda mej. Helgen som varit kan jag leva på i tio år. Minst. Ändå blir det kanske ett samtal till Uffe snart för en rematch? Jag bangar inte.

Jag tänker att jag vill förklara Boxa mej, men jag vetefan om det går. Uttrycket gör sej liksom inte så bra i text utan mer i bild. Men tänk er en 25-årig Möller som ligger i soffan likt en bäbis och skriker "boxa mej". Då ska första bästa person grabba tag i första bästa box och hälla i honom det som är i boxen. Boxa honom liksom. Hänger ni med?

Hoppas att ni får en härlig måndag mina kära vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0