Fredag... igen.

Här i bloggen verkar det nästan som att det är fredag hela tiden. Men det är ju bara jag som är slö på att uppdatera er mina kära. Men nu så.

Härlig fredag idag ja. Har varit nere på stan och lunchat med Frida A. Underbart. Hämtat mina nya glasögon och hämtat nya träningskläder. Nu jävlar känner jag att det är dags. Bra. Ikväll kommer Annie De Luxe hit och tar en bira eller två framför Idol. Bra. Imorgon är det stor 25x2-årsfest för Jenny & Johan, och då kommer Becca hit. Underbart. Bokat stuga om två veckor för lite friluftsliv med mina kära vänner. Och vin såklart. Inget friluftsliv utan vin som jag brukar säga. Fan det känns bra just nu. Älskar mina fina, fina vänner över allt annat och njuter så himla mycket varje gång vi ses. Även om allt känns likt ett rövhål vissa dagar så har jag er och det är det som räknas. Känner mej så himla lyckligt lottad som har er.

Som grädde på moset är jag så himla glad för din skull idag. Du är fantastiskt stark och nu jävlar ger ju allting med sej. Du förtjänar så himla mycket alla bra saker som sker just nu, på riktigt.  

Nu ska jag kolla lite Criminal Minds, kan inte hålla mej till nästa vecka, eller veckan efter det heller för den delen.

Vad ska ni hitta på i helgen mina favoriter?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack älskade vännen! Känner mig så lättad och glad! Har en känsla i kroppen att det här faktiskt kommer att gå vägen. Att det här kommer att bli riktigt bra! Ska bli så kul att ses :). Nu sova! Kramar

2009-10-09 @ 22:40:23
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: annie

Bokat stuga för friluftsliv? :-O

Inget friluftsliv utan vin som du BRUKAR säga? :-O

Du slutar aldrig att förvåna, kära vän.

Tack för senast! (Igen, haha.) Puss!

2009-10-11 @ 20:12:33
URL: http://skiterivarskapetskasta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0