Tack och Godnatt.

Nu ska jag nana. Känner mej lite seg i bollen efter en stenhård tevekväll. Jävligt surt att Camilla fick lämna. Jag menar Niklas liksom? Kryper ner och väntar på att cirkus Möller ska komma hem. Imorgon blir det som sagt stenhård jakt efter jacka och sen fika hos mormor Möller. Ska bli trevligt. På kvällen vet jag inte vad som händer?
Big brother på teven nu. Fattar inte hur man kunde följa det programmet, herregud så himla nittio. H A H A. (För jag är så jävla nutid liksom?) Okej det här blir inget bra.

GODNATT!

(Ligg för mej med.)

Kommentarer
Postat av: Marica

Godnatt :)

2009-10-17 @ 00:51:08
URL: http://maricawedberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

jag håller med dig! Hur kan Camilla åka hem när hon står mot Niklas? Han är ju askass! Visst... Är inget superfan av Camilla, men vad fasen. Hon är ju sjukt mycket bättre än honom!



Och vad gäller Big Brother... Vad fasen tänker TV400 med när de sänder det i repris?

Kram och godnatt. :)

2009-10-17 @ 00:51:55
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0