Tyst och ensamt.

Har precis kommit hem från jobbet, underbara jobb. Har varit hemma på MITT apotek idag känns det som iallafall. Och det är så underbart härligt. Ville verkligen inte att tiden skulle gå (faktiskt). Alla är så himla mysiga och snälla, till skillnad från andra ställen. Gillar det som fan. Dessutom hade jag mysig lunchdejt med Frida A. Mycket bra dag helt enkelt. Som tur är ska jag dit nästa vecka igen, lovely. Trodde aldrig jag skulle gilla ett jobb så mycket som jag gillar det. Synd att dom är överbefolkade typ.

Annars händer inte så mycket. Sitter i soffan med bara datorn på och tycker lite synd om mej. Jag menar ensam hemma en fredagkväll är väl fan inget man önskar sej. Som tur är har jag Sören, annars skulle jag nog ligga i en pöl på golvet just nu. Kvällen till ära ska jag köpa hem pizza och godis. Kul.

Det känns inte ens skönt att det är helg.

Kommentarer
Postat av: Elin

Är i samma sitts. Har också suttit hemma själv :( Trist som fan!! Hoppas att helgen arta sig för dig!

2009-10-17 @ 00:14:31
Postat av: Pillis

Stackars oss Elin:( Så jävla tråkigt att vara ensam en fredagkväll. Nu har dock herr Möller kommit hem... Hoppas du också fått sällskap:)

2009-10-17 @ 08:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0