Var är boxen? Där är boxen...

Jävla box.
Pratade med mamma nyss och hon berättade att lillebror sagt att han pratade med mej i lördagsnatt.
Jag: Nej det gjorde jag inte.
Mamma: Nähe.
Jag: Elleeeer det kaaaanske jag gjorde. Minns inte.
Mamma: Nej, man vet ju inte vem man ska tro av er två.
Jag: (Kollar mobilen, och jovisst. 00:28 var det ett samtal till lillen. Fan om minnesluckorna börjar redan 00:28 hur illa var det inte då? Skönt att jag inte minns. Kroppens sätt att överleva.)

Jag och lillebror har ungefär liknande alkoholvanor. Typ drick tills boxen är slut. Och man har tagit ut påsen ur pappersfodralet och tömt varenda droppe. Skönt att man är ett gott föredöme. Skönt att jag lärt honom något.

Nu hade jag gärna velat kolla på Bonde söker fru och Grey's. Men eftersom min man spelar tevespel blir det nog inget med det. Kul.

Kommentarer
Postat av: frida

ni behöver en teve till!

2009-10-15 @ 11:16:28
URL: http://dancerstar.blogg.se/
Postat av: Rebecca

*haha* Ja, du kan säkert ha ringt honom. Herrgud sicken lördag alltså! Längesen jag dansade och skuttade så! Och skrek...



Jag kan i alla fall intyga att du gjorde allt för att tömma boxen. :) Du stod med den vita och ruskade ut varenda droppe och Andreas stod med den röda och hällde direkt i munnen. Synd att jag lämnade kameran hemma...



Kramkram

2009-10-15 @ 13:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0