Yeey!

Är redan hemma efter en bra tjejkväll på Bond. Sjukt grym dragshow med galet snygga killar/tjejer. Underbart med personer som bjuder så himla mycket på sig själva och som dessutom är riktigt bra på det. Tyvärr vann jag inte den überfina tipsvinsten, men äsh fick ju iallafall tio gratisbiljetter, så kom igen nu tjejer!

Har två småsvettiga och lite sunkiga pajkar som spelar tevespel bredvid mej i soffan och jag ska kolla lite Idol såhär i efterhand tänkte jag. Imorgon är en lugn dag, men känner verkligen för att göra något. Lite fest hade suttit fint, men det känns som om jag är ganska ensam om att tycka det?

Vad hittar ni på ikväll mina kära vänner?

Nu Idol.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag säger bara en sak: Cafe World!!!

2009-10-03 @ 00:28:37
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0