Bored.

Cheezez vad tråkigt jag kan ha om jag inte anstränger mej till att göra något. Helt fantastiskt. Tråkigt. Ingen bra dag det här. Känner mej helt ur balans, kan det ha något med morgonens aktivitet att göra månntro? Känner mej ensammast i hela världen och Sören fattar ingenting, han bara sover. Stackars stackars lilla P. På riktigt. Någon?

Är sjukt sugen på att göra något roligt ikväll, eller iallafall något, jag har inte höga krav. Vill träffa fröken F, men eftersom hon är en galet upptagen kvinna får jag nog nöja mej med Pajken ikväll.

Okej hej.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu blir jag nyfiken! Vad är morgondagens aktivitet?



Jag hade så gärna hållt dig sällis! Hade du bott i Götet hade jag hyrt en riktigt bra film, köpt massa godis, chips och dip och så hade jag tagit vagnen hem till dig! Men det är liiiite långt att ta sig ner till Halmstad. Saknar dig vännen!



Nu ska jag pusta ut efter ett tokjobbigt träningspass.



Kramkram

2009-09-14 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0