I'm a slave for you.

Jaha, då var det tisdag och dagens arbete är avklarat. Bra bra. Ligger i soffan och gör ingenting, som vanligt. Funderar om man ska göra någt, men har en känsla av att innan jag kommer på ett svar på den frågan är det för sent. Känner mej ganska trögtänkt idag (!). Kan bero på att jag numera är en slav utan egen vilja. Iallafall på jobbpunkten. De ringde tidigt imorse och undrade om jag kunde jobba på ett annat ställe till kl 18. Javisst kunde jag det, kanon. Lite senare när jag var iväg på jobbet ringde dom igen och sa att det behövdes inte. Nehej. Skit i det då. Vid det laget hade jag redan tagit bilen till jobbet för att kunna förflytta mej snabbt mellan ställena och dessutom fixat matlåda och hela paketet. Känns lite surt. Så därför har jag inga storslagna planer för denna kvällen heller, som vanligt i och för sig.

Som ni märker är jag inte så positiv just nu, men det bjuder jag på.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Orkar inte skriva allt här så jag skickar ett mail. :)



Kram

2009-09-15 @ 15:41:00
Postat av: annie

fan va taskigt att ringa in dig och sen avboka, får man ens göra så? bajs på dem.

2009-09-16 @ 18:33:49
URL: http://skiterivarskapetskasta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0