Chick Flick :)

Då var det dax, första inlägget såhär. Känns lite Scary, men What the Fuck :)

Äntligen, tycker jag, har vi fått en större lägenhet. Man känner sig smått trött på att fajtas i detta pyttelilla krypinet nu, snart bott här ett halvår ihop ju. Trodde jag verkligen inte när M flyttade hit, eller hoppades inte rättare sagt. Tycker vi har klarat det ganska bra, över förväntan iallafall, men kanske inte med bravur, eller vad sägs? Därför ska det bli så underbart att ha ett riktigt kök, ett SOVRUM, fatta!?! och dessutom en fet walkin-closet. Den du! Även om det inte ligger i drömkvarteret så är det iallafall en större lägenhet, och det är ju inte direkt så att vi kommer att bo där forever and ever, inte om jag har något att säga till om iallfall. Punkt slut.

I skolan idag var det dax för projektredovisning, och det gick bra, eller så bra det brukar gå så att säga, haha. Man är ju ingen stjärna på det där med att prata inför en folksamling direkt, men om jag säger som så att man var ju inte sämst iaf;) Sedan tog jag o F en liten promenad ner till stan o lunchade i det fina vädret, mysigt! Dock säger jag inte var, blivit lite mycket av den varan denna veckan kanske, ellö? Höhö.

Nu ska jag kolla på en ChickFlick, man får ju passa på när M är och kollar fotboll med sina pajsarpolare, den ena knasigare än den andra, men sålänge jag slipper är jag sjukt glad!


Me and Farty, FavoritBit!


Kommentarer
Postat av: Anonym

FIN BLOGG MÅ JA SÄ =)

2008-04-24 @ 22:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0