Då var det gjort.

Jaha, då var den tentan gjord, och inte gick det så värst bra heller... Jag brukar känna att när man väl sitter där och kollar på första frågan, känns den okej så brukar hela tentan gå ganska bra, men idag så tyckte jag att första frågan var helknasig och det är ju ingen bra start. Och mycket riktigt så gick det inget vidare på resten av tentan. Så typiskt och så tråkigt, måste ju klara den här typ. Men jaja, skitsamma, spelar ingen roll om man ältar det nu.

Nu ska jag istället städa lite härhemma, sen gå och handla. Jag tänkte nämligen bjuda min, för det mesta snälla och underbara, M på mysig middag nu när han repat sej efter sin äckelpäckel sjuka. Det är väl snällt av mig;)? Haha. Sen så är det Annie-tajm, men vad som händer vet ja inte riktigt, men det brukar bli roligt hur som!

Dax att ta tag i sitt liv, ja.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0