That's it.

Nu ger jag upp. För idag iallall... Eller för sekunden iallafall. Haha. Fastnar verkligen här. Får säga till mig på skarpen att nu stänger du av , morr.
Nu ska jag in till stan då, och gå på mitt lilla möte. Inte sugen alls, men måste verkligen. Hoppas hoppas hoppas det går bra.
Sedan drar vi till Halmstad, kul hjul. Eller ja det ska ju bli kul att träffa la Familia och polarna, men staden saknar man ju inte mycket av kan jag ju säga. Ha! Härligt att lämnat det bakom sig nu, händer så mycket roligt och spännande här nu, ny lägenhet och nytt jobb i sommar. Grymt nervöst dock inför jobbet, men så brukar det ju vara, man har ju en viss vana av att börja på nya jobb, hrrm, både på gott och ont.

image11

Längesedan man var i Slottskogen nu, får ta med M någon dag så han kan hälsa på sin polare ;) Mohaha. Fredagshumorn är på TOPP!

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0