Yeey!

Jag mår bra! Weehooo. Härligt. Trodde verkligen att jag skulle bli sjuk igår, men idag mår jag bättre än vad jag någonsin gjort, eller ja typ iaf... M mår äntligen bättre, höll på att bli galen på honom: tycker du inte synd om mej, jag är sjuuuuuuk *blinkblink*. Gaaah...

Idag så är det plugg som gäller hela dagen, tenta imorgon. Men det känns faktiskt ganska okej, läget är under kontroll liksom. För en gångs skull, verkligen!

Härligt väder idag, vill bara vara ute i solen. Pluggar jag lite nu på förmiddagen så kilar jag ut en sväng sen! Mår så sjukt bra, är så jävla glad att jag inte blev sjuk, haha, helt till mig i trasorna här ja!

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0