Hey boy, hey girl...

Läget?
Själv så mår jag väl bättre än jag förtjänar så att säga. Tentan gick käpprätt åt skogen, var hemma halv 11 redan, vilket inte är ett gott tecken. Fruktansvärt knivig och jag kunde inte ett skit, men vafan, det finns värre saker...
Härligt med helg iallafall, eller snart helg. Nu börjar semestern känns det som, och den vara så länge som just en helg. Men det kommer bli en bra helg tror jag. Kräftskiva hos Jenny med vänner kan ju inte bli annat än grymt kul. Om man bortser från kräftorna då, och allt skvättande hit och dit. Och då menar jag inte Mr. M som går och skvätter i buskarna utan kräftskvätt, if you know what I mean.

Ikväll är det bio med Mr. M & Jompa som gäller. Ska kolla på Arn, och det har jag verkligen längtat efter. Hatar när filmer slutar konstigt, eller ja, inte slutar alls utan att fortsättning följer liksom. Kommer väl bli likadant med denna antar jag, men wtf. Dagens I-landsproblem kanske?

Dags att fixa lite krubb nu, om bara Mr. M kunde komma hem från sin innebandyklubbashopping.

Bye for now!

Kommentarer
Postat av: frida

men jompa sa ju att detta av den sista :D va den bra?

2008-08-29 @ 11:27:19
URL: http://dancerstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas att Tentan blev bra (håller tumen)

2008-08-30 @ 17:10:14
URL: http://www.nogg.se/withRebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0