Long time no see.

Var ju ett tag sen nu ja. Har liksom inte haft någon vidare lust. Kanske kan bero på att jag mått lite kasst i veckan och somnat som en klubbad säl så fort jag kommit hem från jobbet. Och på tal om jobbet så har man ju bara en vecka kvar att jobba nu, så jävla härligt. Tänk om en vecka liksom! Tio veckors sådär roligt slit över, sitter som en smäck det. Trots att jag slutade tidigt idag så var det nog den längsta och värsta dagen på hela sommaren, tack vare en liten incident som iochförsig inte var mitt fel, men ändå pissigt. Det värsta med det stället är att man absolut inte på några villkor får göra ett misstag, och peppar, peppar har jag inte gjort det... än.

Så nu sitter man och jäser i soffan, och funderar på att plugga på den underbara läkemedelskemin, har inte kommit längre än att fundera på det. Helgen är dock jävligt uppbokad till just det, så att det ska ju bli roligt. Inte. I veckan har det inte blivit mycket gjort, familjen Möller var och hälsade på i tisdags, och i ondsdags var fröken Linné här. Väldigt mysigt, längesen man bara chillidillade med en polare liksom. Snacka skit och kolla på tv, me like.

Idag går min älskade Mike på semester, lyckost. Fast det är han grymt värd kan jag tycka. Ikväll spelar visst Looptroop på Way out West och jag vet att en viss kille väldigt gärna vill åka och tjuvlyssna, och är det inte jättedåligt väder så blir det nog en sväng till Slottis. Längtar som en galning tills vi ska till Sthlm, ska bli så härligt och mysigt, och det är ju bara två veckor kvar nu serru, så att det närmar sig med storsteg.

Javisst hörrö, nu ska jag plugga. Kul hjul.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0