"Du kan ju inte hänga kulan där"

Uppdateringen här suger fet flodhästballe, jag vet. Men så är det med det. Och det som varit är över, och orkar inte tänka på det. I wish. Begravning på torsdag. Kommer bli fruktansvärt jobbigt. Igen. Känner mig därför inte sådär jättepigg på något, men det gör inget. Är konstant trött och hängig, men det gör inget. Man gör det man ska, och det räcker. Okej? Behöver inte lägga onödig energi på oviktiga saker som i längden inte spelar roll. Okej?

Jag & Mr. M har haft mysmiddag i soffan. Tacos framför Vänner. Behövde pyssla om varandra lite kände jag. Tappar lätt fokus när det är jobbigt och man inte riktigt orkar anstränga sig så mycket som man borde. Tar varandra för givet och tänker inte längre än näsan räcker.

Ikväll har också första kulan krasat. Alltså kulan till "granen". Inte någon annan kula. Har gjort lite julmysigt. Obs! Lite. Tycker det kan vara lite tidigt, men så mysigt det blev. Rotade fram min gamla multifärgade slinga och hängde upp i största krukväxten jag hade. Lite färgglada kulor på det, dock en färre än förra året, och julemyset är klirrat. Eller hur?

  
Å så mysigt.


Vårt mysmonster är på boxarhumör.

Just nu ligger Sören och sover i Mr. M:s knä när han spelar tevespel och jag lyssnar julmusik för fulla muggar. Det är inte så jäkla dumt det här alltså. Men nu ska jag dusha och snart gå och lägga mig och läsa lite. Behöver typ femtioelva timmars sömn per natt nuförtiden, så jag får nog skynda mig lite.

Kram på er mina vänner!

Förresten så är rubriken lite intern, och orkar inte förklara, men rolig är den, eller hur Saris?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

söta sören :)

2008-12-09 @ 13:42:53
URL: http://www.nogg.se/withrebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0