Lördagkväll.

Väldigt spännande rubriker jag har nuförtiden, tycker ni inte?
Och fastän det är lördagkväll händer det inte mycket på punderiet. Sören busar runt och jag och Mike är tråkiga som bara hänger i soffan. Varit i stan idag, köpt dom sista klapparna och en liten klapp till mig med. Haft rimstuga ikväll, och herrejösses vad Mike är dålig på att rimma, typ i klass med min kära syster yster. Och då är det jävla illa. Haha.
Kollade in Fridas nya frisyr, och cheezez vad snygg den är, och cheezez vad sugen jag är på att klippa mig nu. Är helskabbig i håret, slitet och utväxt. Tråkigt.
Kollade lite på dansbandskampen innan. Varför har alla band så stört dåliga namn? Måste finnas med ett Z och gärna dubbelnamn. Typ Zöhren-Mikaelz. Det hade vatt nåt det va? Förutom att Zöhren är en katt och kanske inte är jättebra på att spela och sjunga. Men det är ju iochförsig inte Mikael heller så det kanske jämnar ut sig.

Det var kvällens funderingar det då.

Kommentarer
Postat av: frida

tack så mkt för du gilla frillan.. fast bilderna e sjukt skabbiga haha.. bättre när det är plattat... men tack iaf känns bra o veta hihi!!



kollade oxå dansbandskampen igår.. scotts va ju grymma =) o snygga dessutom... kanske dem man ska hejja på i mellis då!!!

2008-12-21 @ 14:01:23
URL: http://dancerstar.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag skulle definitivt lyssna på Zöhren-Mikaelz kan jag lova ;)haha kanske inte men ändå :D

2008-12-21 @ 21:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0