NEJ.

Här kan man fan inte sitta och tycka synd om sig, finns dom som har det mycket värre. Ryck upp dig, PK. Så nu ska jag diska och plocka iordning. Sedan fräsha upp mig big time. Fixa naglar, bryyn och allt man kan tänka. Hade velat klippa mig och färgat håret brunt också, men det får bli en annan dag. Är så trött på att blondera hit och dit, få utväxt efter två sekunder och sen se skabbig ut i ett halvår innan man fixar till det igen. Vad tror ni? Har ju faktiskt varit brunett innan, och tja, det trivdes jag väl ganska bra i. Skulle inte ha supermörkt kanske, men ja vi får se.

Imorgon är det kursstart, dermatokemi. Ska bli riktigt roligt tror jag. Långa jobbiga dagar, men roligt att gå på Chalmers igen istället för sunkiga Medicinareberget. Imorgon kväll är det Lussebak hos Frida som gäller. Blir mysigt, hoppas hon har mycket tålamod bara. Är inte så jävla vass på att baka alltså. Ja, jag kan väl diska eller nåt, duger jag bra till.

Ville piggat upp med en bild, men eftersom jag sitter vid den stora datorn är det lite knapert på bildfronten, och hujedamej för att ta ett kort på mig i dagens situation. Så jag tar ett där jag var sommarfräsh, inte vinterrövful. Fan vad illa det är att vara utseendefixerad, men idag kan jag faktiskt inte låta bli. Ursäkta mig.





Kommentarer
Postat av: frida

jag har en bild på en hårfärg ja tror du hade kunnat passa i om du nu vill ha mörkare,.. skickar på msn.

2008-12-02 @ 14:32:14
URL: http://dancerstar.blogg.se/
Postat av: frida

jag har en bild på en hårfärg ja tror du hade kunnat passa i om du nu vill ha mörkare,.. skickar på msn.

2008-12-02 @ 14:32:33
URL: http://dancerstar.blogg.se/
Postat av: annie

du är alltid fin pillis, så det så.

brunt är du fin i, det vet vi ju. själv ska jag färga mörkbrunt när jag kommit hem från asia tänkte jag. och klippa tillbaka min lugg.

2008-12-03 @ 16:00:59
Postat av: miahmariah

Jag tycker du är fin som du är. Du passar i ditt ljusa hår.

trevlig lördag

kramar miahmariah

2008-12-06 @ 13:52:26
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0