I know...

Att jag är sjukt dålig på att visa min nuna här nuförtiden. Saken är den att jag varken hinner eller orkar, och dessutom är jag inte så sugen på det heller. Känns som om min vardag endast handlar om jobb, eller som berit skulle sagt: jubb. Sådär roligt kan jag väl tycka. Bara 6 veckor kvar nu, kommer gå fort hoppas jag. Eller asså det är ganska okej på jobbet, men när man vet att det bara är tidsbegränsat så känns det lite segt. Men wtf, vad gör man inte för lite stålar.

Fuck vad jag är tråkig. Har inte hänt mycket sen sist, haha. Var på stan och på ikea i lördags, sen monterade vi möbler hela kvällen. Jävla ikea möbler är som ett pussel. I söndags var Linda & Jompa  och deras polare här och kollade på fotboll. Väldigt roligt, sjukt trevliga personer. Just nu längtar jag bara till nästa lördag då det är inflyttningsfest, än sålänge är vi ett tappert gäng, hoppas det blir fler. Verkar som om folk är lite sega på att svara såhär på sommarkvisten, hrrm. Iallafall är vi väl änsålänge 10-15 stycken, och ett väldigt gott gäng. Kommer bli grymt kul kan jag ju säga, så ni som inte tänker komma kommer missa årets fest. Så det är så. Mike har tillochmed laddat med att köpa BUZZ idag. Skitroligt hörrni. Dessutom har min kära Fridis lovat ta med Twister. Haha gissa vem som kommer ha kameran i högsta hugg;)?

Nu får det vara nog.


Btw så saknar jag denna bruden så in i tusan :(


Kommentarer
Postat av: frida

o ja saknar dig med som in i tusan sweetie!!!!!!!!!!

2008-07-02 @ 21:08:17
URL: http://dancerstar.blogg.se/
Postat av: Andreas

Det mest ointressanta kan ibland vara det mest intressanta att läsa.. Bara så du vet! Fan vad vi ska röja på inflyttningsfesten. Jag tänkte ta ledigt på söndagen. Jag ska åka hem med tungt huvud! Det måste bli så helt enkelt! =) Vi hörs!

2008-07-03 @ 13:14:31
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0