Sovmorgon, me like.

Ja, nej, det är inte så dumt med sovmorgon. Börjar inte jobbar förrän 12.30, och det är ganska chill. Bara 12 arbetsdagar nu, jävla härligt. Mike den lilla fisen har bara 7, han ska ju alltid vara värst.
Ikväll ska vi på Batman på bio, med Calle & Becca. Hmm, Batman hade kanske inte varit mitt val om jag fått välja, men den kanske är bra? Kollade på den första filmen igår, och ja, den var väl bra. Inte direkt min favoritstil på filmer, men det funkar. Jag kunde iallafall hålla mig vaken, det ni! Värre blir det nog ikväll när vi ska på den sena bion, haha. 

Jaha, nähe, har inte hänt så mycket annat roligt här. Ska hoppa in i dushen nu tänkte jag. 

Bye for now! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0