What the Fuck?

Varför är jag vaken? Varför har jag varit vaken sen halv 7? Hela veckan har jag längtat efter mysig fredagkväll och sovmorgon på lördag. Vet faktiskt inte vad klockan var när jag somnade igår framför Arn, 8 kanske. Typ senast 8. Helt sjukt tråkigt. Nästan lite ångest, stackars Mr. M som fick sitta uppe hela kvällen själv. Fast han tyckte nog det var ganska shyrre eftersom han spelade tv-spel när jag vaknade till och lullade in i sängen och la mig. Men så tråkigt, en hel kväll till spillo. Så nu har jag roat mig med att kolla på två avsnitt av Dr. Quinn, fantastiskt program, haha. Hoppas att Mike vaknar snart, så man kan hitta på något skojigt. Typ åka och shoppa lite, byta Jenny & Johans finfina present och åka och betala linser, kanske inte lika roligt eftersom dom kostar en hel förmögenhet. Fast fick iofs grym rabatt, så nja, kanske inte så illa ändå, kunde vara värre.

Haha, Elin, tack för listan. En dag som denna känns den ganska fjortis, typ sådär med 100%? Däremot är det sjukt roligt att minnas. Ganska störda grejer man vait med om i sina dar, eller störda och störda, men vafan fick man allt ifrån liksom? Ja, jag vet inte.

Nu sitter jag och tjuvlyssnar på Mikes musik, gillar det faktiskt. Nu snackar vi den mer softare sorten då alltså, kanske inte Ken Ring och det där gänget. Men det kan man ju inte erkänna. Fast det kanske inte är så konstigt efter 7 års tvångslyssning;)? Det som jag blir mest irriterad på när det gäller den musiken är att varje gång Mike skruvar upp den i bilen så gör han så jäkla fula hiphop moves med handen, kan inte förklara, men ni vet säkert. Annars kan ni bara säga till Mike, han visar så gärna, eller hur Andy?

Jaha, nähe, kanske dax för frulle? Kan han inte vakna NUUUUU?

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ingen kommentar!

2008-07-21 @ 08:50:35
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com
Postat av: Katarina

Hejsan! När du ska köpa linser nästa gång så kan jag tipsa om en hemsida som heter www.prisjakt.nu. Där kan du se vart din linser säljs billigast, det kan ju nämligen skilja ganska mycket mellan olika butiker :)

Här är en länk till linskategorin:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=737

2008-07-21 @ 13:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0