Snart helg!

Härligt! Jobbar bara till klockan halv 1 imorgon, perfekt! Sen bär det av till metropolen Sisjön, haha. Ska till banken, köpa nya skor och handla lite på K. Lindqvist tänkte jag. Hört att dom har mycket fräsha prylar där, haha. Bland annat en man som heter Mr. Möller. Han får det nog bli ja.
Iallafall så är jag galet trött, kanske ni märkler på min grymma humor? Haft en ganska bra dag på jobbet, haft riktigt trevligt iallafall, sen om jobbet är så jävla trevligt ska jag kanske inte snacka om här...
Fick förresten mina kläder från H&M idag. Ja, jo, kanske. Klänningen var helt okej, inte så flådig som jag trodde kanske, men en helt okej vardagsklänning. Eller kanske duger till midsommar... Vem vet. Den dära skjortan var himla snygg, men sen om man kan andas när man har den knäppt spelar väl ingen roll? Äsh skitsamma, jag behåller det. Tror jag.
Nu ska jag bränna lite midsommar musik, har ingen fantasi at all, så vetetusan vad det blir. Är inte så uppdaterad på den fronten. Blir väl små grodorna osv. Blir det bra tror ni?
Snart kommer Andy Pandy hit, galna fotbollsgrabbar ska in till stan och kolla. Jag bangar fett kan jag ju säga. ORKA!

Nä nu måste jag ta tag i mitt liv. En kort uppdatering fick ni iallafall.

ÅRETS VIKTIGASTE DAG IMORGON: WILLE FYLLER 1 ÅR! WEHOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! (Kan tyvärr inte skriva vad vi köpt iafall han läser, fyfan vad rolig jag är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0