Vart tar dagen vägen?

Tiden går sjukt snabbt när man jobbar, både när man är på jobbet och när man är hemma. Hinner inte med att göra så mycket. Kommer hem, käkar och slappar. Tvättar gör vi idag också... För den som är intresserad. Fick nya bäddset av Mamma & Krille som är i torktumlaren nu, och som det ska bäddas rent med snart. Mysigt!
Alltså grejen är att det inte hänt så mycket. Blev ganska tomt när la familia åkte hem igår, slötittade på Karlsson på taket och 27 dresses. Jag gillade den senare mer, och Mike älskar Karlsson på taket. Så gullig är han, Mike alltså, inte Karlsson;), sitter och småfnittrar genom hela filmen.

Har tyvärr inte så mycket mer att förtälja, snurrar mest runt massa pillernamn och andra jobbgrejer i skallen. Men så glad jag är att jag har ett jobb, jäkligt skönt och välbehövligt break från skolan. Längtar till vår inflyttningsfest, måste sätta fart med lite inbjudningar tror jag.

Slutskitsnackat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0