Den dära...

...Frida är rolig:) Jag satt och gjorde vår enkät, så tyckte jag den blev lite tråkig så jag frågade Frida om man kunde göra nåt med den. Hon svarade direkt: "Jamen, enkäter är inte roliga" Haha så gullig. Så var det problemet ur världen. Lätt som en plätt.
Lugnt och skönt är här, M är nämligen på fotboll, som vanligt. Ska kolla på lyxfällan snart tänkte jag, alltså dom som är med där är ju heeeelt ute och cyklar, herregud säger jag bara.
Och på tal om cyklar, så har M hämtat min cykel idag hos fabror doktorn, så nu är den så gott som ny. Eller njae... men den har inte punka iallafall. Och det är ju en fördel. Så nu är det cykelutflykter som gäller i helgen, mysigt :)

Trevlig kväll!

image64
Haha, här är förresten bilden på mig i den fräsha toan där man max får vistas i 15 minuter, tur att man inte behövde göra tvåan, för då hade man suttit där på Linnégatan med dörren öppen. Vilken syn. Men ja, iallafall var det ju när vi var i Slottsskogen förra helgen.


Kommentarer
Postat av: frida

GGaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tog du i handtaget?? e duu kloooooooooooooooook?

2008-05-08 @ 20:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0