Hemma igen :)

Skönt och ha den skoldagen avklarad, bara femtioelva kvar ;) Ja, vad ska man säga, Samhällsfarmaci stämde bra in på mina förväntningar. Kommer bli en galet trist avslutning på denna terminen. Det värsta är väl inte att det är tråkigt, utan att det är en sjukt svår kurs med mycket att göra. Projektarbete, hemtenta OCH salstenta?!?! Hört talas om något sjukare, shajse, kommer ha röven full så att säga. Men det är väl inte så mycket att göra åt det... Tyvärr.
Imorse var jag ju som sagt oförskämt trött, och tänkte hela tiden att när jag kommer hem, DÅ ska jag sova. Nu är jag hemma, och är såklart inte trött. Eller det är ju skönt, men tänker alltid så tidiga morgnar. Sova på dagen kan vara sjukt skönt, men sjukt jobbigt. Känner sig helt bakis när man vaknar ju, och det finns det inte tid för just nu. Ska snart åka och skriva på kontrakt, även det som sagt. Ska bli skönt och ha det på papper liksom, börja planera. Alltså fatta, mindre än en månad kvar, och vi har typ 1000 saker att göra. Måste köpa soffa i veckan, om vi hittar nån lika perfekt som denna på mio. Skulle möjligtvis vara denna på chilli. Eller jag vettetusan.
Nu ska jag chilla en stund, innan M kommer och hämtar mig.

Förresten går denna på repeat big time kan jag ju säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0