Hmm...

Ännu en skoldag avklarad, lika tråkig som vanligt. Har verkligen inte hänt något sen sist, så att jag har väl inte så mycket att säga. Ska plugga lite nu, och sedan kanske träffa Annie i Slottis eller kanske bio, om det finns nån bra vill säga... Ska jag inte det så får ja haka på M och cykla med honom när han springer. Ja, för jag vägrar springa med honom, med hans älgakliv får jag ju kuta bredvid om jag ska hänga med någorlunda, haha.

Idag hade vi förresten info om examnesarbete & praktik, känns så avlägset, men det är ju för fasen ganska snart. *panik* Men jag har en liten idé om examensarbete, så det känns faktiskt ganska okej, hoppas bara att det är möjligt. Men skönt att slippa känna sig helt tom i knoppen iallafall, som jag brukar vara ;)

Det var alles, nu ska jag ta tag i det hära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0