Morsning!

Läget idag? Jo, tack det är bra:) Har sovmorgon idag, så härligt och kunna vakna när man vill. Så nu ligger jag i sängen och surfar lite, ska snart käka frulle tänkte jag. Fick en inte så rolig retur igår på vårt grupparbete, så jäkla jobbigt. Får ta det nästa vecka verkar det som. Så jobbigt med grupparbete kan jag tycka, särskilt om man inte alls känner dem som man jobbar med. Så svårt att påpeka det någon annan har skrivit. Därför blir det väl ett lite sämre arbete antar jag. 

Idag så tänkte jag gå en långpromenad, ska fan fixa det här till imorgon! Sen är det väl plugg som gäller och ikväll är det Schalger-dax ju:) Och Frida-dax för den delen med, me like!

Nu ska jag masa mig upp ur min sköna säng! See you later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0