Pillis i ett nötskal...

Okej, nu så... Har ganska mycket att berätta men inte så mycket tid, eftersom jag ska till skolan och grupparbeta kl 11. Men iallafall:
I lördags var vi ju då hos Becca och åt god mat, särskilt förrätten, så galet grymt god. Smördegsknyten med tomat och någon gegga i. Grymt. Mycket trevlig kväll, spelade spel och tog det ganska lugnt! Förlorade dock på lyckohjulet, men vafan min lagkompis, Annie, dumpade mig för Buddha. Känns bra;)
Sen på vägen hem mötte ja M på spårvagnen, lagom rund under fötterna, haha. Han gick och gnagde på kycklingvingar för glatta livet. Trodde jag hade en bild på det, men den verkar han ha raderat, attans! Den var väldigt fräsh vill ja lova. Dumt.

Och igår då så var det att gå upp tidigt och bege sig till Liseberg, Weeee! Sjukt kul dag, underbart väder, lite folk betyder ingen kö till någon karusell, helt fantastisk dag helt enkelt. Har massa bilder men hinner inte lägga upp dom just nu, är lite stress. Och man kan väl säga att jag stod för årets händelse? Än så länge iallafall. Ska jag verkligen berätta det? Är ju inget smickrande om man säger så... men ja vafan den bjuder jag på. Idag har jag nämligen galet ont i huvudet och en uppskrapad panna. Vad kan det bero på? Joooooo *trumvirvel* Pillis gick nämligen rakt in i ett träd, eller en trädstam rättare sagt. (Känns bättre om jag nämner mig i tredje person så känns det inte som det var jag) Jag gick och kollade helt fascinerat på en annan grej, så BANG, fattar jag ingenting. Haha men då hade jag visst gått in HÅRT i ett träd då. Jättekul, eller inte, men så dumt så dumt. Gjorde galet ont och idag ser man ju lite misshandlad ut, får nog skylla på det, nån frivillig? Men fatta! JAG GICK IN I ETT TRÄD! Haha skrattar här för mig själv när jag tänker på det, hrrm.

Ja det var allt jag hinner just nu, men nu har ni fått något att flina åt idag! It's on the house!!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Hahahahahahaha.. Ursäkta men.. Hahahahahaha!

2008-05-12 @ 10:00:57
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0