Äntligen helg!

Veckorna går så sjukt snabbt så jag fattar inte riktigt. Bara softar med liksom. Men ja, jag klagar inte;)
Varit en sväng i skolan idag, hade föreläsning i svenska om sådant som man lärde sig i grundskolan. Nog för att det säkert finns väldigt många i min klass som inte är så haj på det där så behöver man väl för fasen inte överdriva. T.ex. när säger man egen och egna? Weaky peaky Åke påke.
Både Sören och jag är lite sega idag, så nu ligger vi i soffan och chillar. Jompa & Linda var här igår och spelade Buzz. Väldigt trevligt, men herreguuud vad jag inte var på hugget. Måste ta en rematch!
Imorgon är det äntligen lördag, och då kommer Jenny & Johan. Ska bli fett nice förstår ni.

Väldigt osammanhängande här, men det skiter jag väl i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0