Kryss i taket!

Herregud. Vad har hänt med mig? Nu är alla inlämnigsuppgifter färdiga, vad hände liksom? Var ju riktigt roligt. Iallafall den sista där vi ska göra en poster till vår egenvårdsmässa. Hatar att skriva vetenskapligt, men att skriva mer kommersiellt, om man nu kan säga så, är verkligen mycket roligare. Har nog saknat det där lite tror jag. Sitta och pilla med en text tills man får den precis som man vill ha den är inte så dumt det liksom. Bra att man kommer på det nu, lagom tills man tar examen, att det där med vetenskapliga saker är nog inte min shit. Haha, ganska typiskt mig.

Det enda som fattas för att jag ska kunna slappna av är att tentaresultatet kommer upp, kom igen för fan!

Får nog städa lite för att hålla mina nerver under kontroll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0