Skäms på er.

Som ni kanske märkt är jag väldigt frånvarande, inte bara här kanske, utan lite överallt. Är inte alls på hugget när det gäller bloggning, så då kan jag likaväl strunta i det så ni inte behöver läsa massa blaj, men jag kommer tillbaka vill jag lova.
Måste bara berätta att imorgon ska jag & Älskling hämta hem vårt lilla hjärtegull. En 12-veckors pojkbäbis, blandning mellan norsk skogkatt och birma. Äntligen säger jag. Älskling säger redan. Nej, skämt och sido, det kommer bli helt fantastiskt, och det tycker vi båda. Vi är väldigt nervösa eftersom vi vill att vårt hjärtegull ska trivas som fisken hos oss, och att det förhoppningsvis ska bli en mysig och ståtlig katt så småningom. Det är inte helt fantastiskt hela tiden, eftersom två väldigt nära personer tycker väldigt olikt med mig, och det visar dom inte på rätt sätt någonstans, och det gör mig både väldigt, väldigt ledsen och jävligt förbannad. Idioter tänker jag, är dem inte mer rädda om mig? Men fine, då vet jag det. Ibland är jag fruktansvärt trött på att vara lillasyster, växer man aldrig ur den rollen tro? Är snart 25 år och jag tycker mig vara vuxen på alla vis. Klarat mig bra hittills och inte gjort så många idiotiska val, även om dom finns så var det ganska längesen kan jag ju säga. Fan. Ledset igen.

Förresten är det väldigt välkommet med namnförslag till en tuff svart långhårig krabat.

Ses snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0