Uppe med tuppen.

Fortfarande morgon, och jag har hunnit med en del. Inte jättedumt att vakna i ottan faktiskt, kanske man skulle testa någon mer gång, haha. Host latmask host.
Mailat en massa om examensarbete, att det ska vara så jäkla svårt. Känner mig faktiskt lite lugnare nu, men vill lösa det här nu på momangen. Tur man har legat i lite iallafall, en stor hjälp om man nu inte skulle hitta en lämplig handledare. Men ja, det är ett lite senare problem, eller njae, egentligen inte, här och nu liksom. Koppla bort det nu, så kör vi på med farmakokinetik istället.
Shit, vad jag vill sluta skolan nu, tänk vad härligt att ha ett fast jobb, helst måndag till fredag. Veta vad man ska göra, och när man är ledig så är man, slippa den sjukt jobbiga psykiska stressen att man alltid borde göra något. De senaste fyra skolåren börjar ta ut sin rätt, och det är okej att vara skoltrött.

Nu är det promenaddags innan det blir plugg för hela slanten.


Grym låt från Greys.

Förresten så förstår jag mig inte på vissa, men kanske är det jag som är vajsing?

Kommentarer
Postat av: annie

har du verkligen pluggat 4 år? :-O inte minns jag att du började före mig, men ah tydlgien. hoho! :D tiden går så fort nu för tiden. mvh berit.

2008-10-21 @ 14:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0