Ljushuvud.

Det är precis vad jag är just nu. Snälla Fisen har gjort lite slingor på mig idag, och jäklar vad det blev ljust, men är grymt nöjd. Förutom att mitt hår är stört slitet då, men det är ju en helt annan femma.
En jobbig tenta avklarad idag ja, kan ha gått precis hur som helst. Så nu lägger jag det på hyllan tills resultatet kommer, orkar liksom inte fundera på det och älta fram och tillbaka.
Imorgon börjar en ny kurs, nämligen farmakokinetik, som man kanske inte hört så mycket gott om, men vafan, det är bara att bita ihop. Sedan är det dags för ViktVäktarna, lite nervigt såhär efter sommaruppehållet, men det blir nog fint det med. Sist men inte minst är det Becca-time imorgon, tänkte bjuda på lite käk. Nytt recept så hoppas det är smarrigt.

Känner att detta inlägget blev inte så roligt. Typ som när man skrev brev när man var liten:

Hej. Hur mår du. Jag mår bra. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0