Göteborg.

Jepp, min helg i Götet är snart slut. Inte roligt alls. Vill inte alls flytta härifrån nu, gillar ju Götet. Men nu är det så, ingen idé att spilla energi på det. Har packat ner en massa idag, och ännu mer har vi. Badar i ljusstakar och vasar, så då är det bara att hoppas att vi får en stor lägenhet. En trea på storgatan till exempel. Hoppas hoppas hoppas.


Annie Pennyhänger.


Sörre är packad... igen.

Orkar inte skriva så mycket mer. Mr. M är rastlös så det är bäst att jag aktiverar honom innan han går bananas.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk på att här inte finns några glassiga glass kiosker ;)Trevlig söndagskväll,puss

2009-04-19 @ 19:43:26
Postat av: annie

det ser ut som jag skriker lite lamt oääää! (Som i oeeo o o o eeeeo! nån hejjaramsa)

men det var en fin kväll, trots att jag va APtrött. så, tack för senast säger jag.

Puss o kram till finaste P. (&M.&S.)

2009-04-20 @ 18:45:57
URL: http://skiterivarskapetskasta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0