Jaha.

Då sitter man här alldeles ensam i stora huset. Har ganska tråkigt. Har varit en bra dag på praktiken, men just nu känner jag mig ganska tom. Längtar inte till något särskilt, ovanligt för att vara mig eftersom jag ofta måste ha morötter för att vilja. Självklart ser jag framemot helgen, men vet att den bara kommer svisha förbi, och vips är det måndag igen. Kanske inte världens mest positiva tanke, men så är det. Inte för att det är så illa med måndag, men helgen är ändå det bästa enligt mig. Ska vara ledig lite i sommar, kommer sitta fint som en smäck. Särskilt på den stora dagen (15/6 för den som glömt), och framförallt dagen efter.

Tänker lite hit och dit, framtiden känns inte jätteljus, men samtidigt är jag glad för det jag har. Känns som om det stormar lite här och var runtomkring. Längtar verkligen tills vårt liv är som vanligt, och det börjar liksom. Inte för att det inte har börjat än, men det blir ett nytt liv, för mig iallafall. (Yes en morot, avlägsen men det fanns en!)

I helgen blir det massa mys, träffa nära och kära i Göteborg. Saknade och älskade Linda & Annie, Becca & Calle.

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0