Long time no see.

Idag är första gången på jävligt länge (som ni märkt?) jag fick lust att skriva lite. Men i nästa sekund kom jag på att det kanske inte var en så bra idé ändå. Hade blivit för mycket read between the lines, och det är inte särskilt kul kan jag tycka. Känner lite mer att om det är något man vill säga, så säger man det. Är ganska trött på att analyseras och misstolkas. Punkt slut.

Annars är läget helt okej. Gick lite bananas när jag kom hem och Sören välte och tog sönder min überfina ljusstake så det var glas överallt. Sådär sugen på att dra fram dammsugare och djävulskap. Men mamma fixar, yes. Känns som det är typiskt att det händer på en måndag. Eller är det kanske så att man tycker att det är typiskt att det händer en måndag just för att det är måndag?

Har haft en fantastisk helg, trots jobb. Blev glatt överraskad att Halmstad visade sej från sin goda sida i lördags. Sjukt kul. Hade besök av fantastiska Linda som fattade tycke för Halmstads gräsmattor, tydligen är dom tätare än Helsingborgs? (Och det var just om det jag inte skulle skriva. Trots att jag vill en massa. Men ska förflytta mig ur sandlådan och ta det öga mot öga).

Trevligt att ses igen förresten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad då då...dom e ju sjukt sköna!!Rekommenderar starkt att ni provar å gå till "fel sida" av "kanalen" o provligger dom ;)kom sen ner till hbg å jämför å förstår ni vad jag menar :P..puss

2009-08-17 @ 20:41:15
Postat av: Linda

Ja det tidigare inlägget va ju förstås från mig me:)

2009-08-17 @ 20:44:10
Postat av: Anonym

Haha okej, ska dra med mig mike till fel sida och provligga. så du påstår alltså att man inte ens behöver ett liggunderlag? hmm;)

2009-08-17 @ 20:47:46
Postat av: Linda

nope inga liggunderlag där inte...om man hade varit myra så hade det varit himmelriket på den sidan kanalen ;)...puss

2009-08-18 @ 16:36:53
Postat av: Andreas

Linda.. Hur mår handleden?! Hahaha!

2009-08-19 @ 00:43:50
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0