Fredag :)

Yeey! Skönt med helg. Har varit inne i stan på ViktVäktarna. Men det kunde jag ju likaväl skitit i känner jag, minus 0.1 fucking kilo, ett piss i Nissan bara. Så det blev jag lite låg över, som ni kanske förstår. Men visst pigg och glad, nya tag... In my ass. Men något som piggade upp mig lite var att mitt paket från laRedoute hade kommit, så det är hämtat och provat. Så nöjd jag blev över det fantastiska erbjudandet jag inte kunde motstå.



Ett snyggt linne, ett snyggt lipgloss och en mindre snygg ögonskugga från MakeUp Store för, hör och häpna, 89 kronor. Inklusive frakt. Herregud, klart man inte kunde motstå det.

Nu måste jag packa, både mina och herr Möllers saker, och fräsha till mig lite. Så man är fit for fight ikväll. Även om det blir lugna gatan för mej eftersom jag tänkte köra, så kan man ju iallafall försöka vara tjusig. Det sägs ju att man är snyggare när man är nykter, men jag vetefan, får nog undersöka det ikväll.

Vad ska ni göra ikväll mina vänner?

Kram!

Förresten, var det ingen som tyckte att Mr. M var duktig på popcorn? Tycker ni är lite slöa ibland...

Kommentarer
Postat av: Tessi

Shit vilket sjukt bra erbjudande!!! varför lyckas jag alltid missa sånna??? å ja micke va grym på att poppa popcorn om man säger så haha! ha det bäst pillen! puss på dej

2009-02-07 @ 10:40:30
Postat av: frida

Det va snyggt linnet ju!! O då hade nästan en blå ögonskugga vatt bättre =)

2009-02-07 @ 11:39:55
URL: http://dancerstar.blogg.se/
Postat av: annie

whaa! värsta erbjudandet ja. såna missar jag ALLTID. (med undantag för när jag fick fem nr av plaza plus ett björn axen volume master för typ 149 spännisar. då vart MAN nöjd om MAN så säger.) men aah, good for you det där med redoute alltså. :)



och självklart var mr m fabolous på att poppa poppisar, my god vilken talang liksom. värsta volymen. gött.



ha de fint i halmstad nu bruden! puss.

2009-02-07 @ 18:31:24
URL: http://skiterivarskapetskasta.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0