God afton i stugan!

Sitter i soffan och slappar. Har varit och tränat, och känner mig sådär skönt avslappnad. Var aningens halt när jag körde hem, så det var kärringfart och tio i två som gällde hela vägen. Haha tur att jag inte hade någon efter mig. Pluggandet har gått riktigt bra nu på sistone, allting är sammanställt och klart, så nu gäller det "bara" att skriva, skriva och skriva. Den jobbigaste biten, men också den sista. Veckorna går sjukt snabbt nuförtiden, redan fredag imorgon, kan ni fatta? Ser verkligen fram emot lördag när vi ska hem till Göransson-Svensson och kolla Mellis. Kanske klå grabbarna i ett spel eller två. Nästa helg är det Lund-time, ska bli grymt det med. Förhoppningsvis kan vi hälsa på världens bästa mormor på sjukhuset då också. Att man ska behöva ta sej ända ner till Lund för det;) För det här kommer gå bra. Det måste det.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar: Du har alldeles rätt! Gina är det. :)

2009-02-19 @ 21:25:17
URL: http://jesssic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0