I'm glad...

Så nu sitter man här i vår underbara soffa, nydushad, nytränad och nyfikad med fruktsallad. Kan det bli bättre? Dessutom har jag Sören på axeln och Mr. M bredvid som smaskar på sin äggtoddy utan sprit. Säg bara inte att han ska hamna i ett sockerrus igen. Shajse, bäst jag flyr och bäddar ner mig i den renbäddade sängen. Tydligen är det ändå någon tråkig fotboll som ska visas på den stora teven. Dessutom hade det nog gjort mig gott att sova tidigt eftersom jag har blivit förkyld. Så så jävla bra hade jag det visst inte. Tur att man kan lyckas att trycka ner sej själv när man mår bra.

Right?

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får skälla på honom när du träffar honom ;) Kramkram!

2009-02-11 @ 20:24:17
URL: http://cirkusannaa.blogg.se/
Postat av: annie

ja, vankas det fruktsallad är jag inte den som är den! woho, favoriten sedan barnsben liksom. och nu uppenbarligen i uppdaterad version. ;) coola bananer.

avundas för övrigt din duktighet när det gäller skolan. själv har jag NOLL disciplin just nu och bryr mig inte ens att det går åt helvete. whats wrong med mig? jag känner int e igen min likgiltighet. jaja. kämparglöden kanske infinner sig imon. han kan behövas! iih.



puss!

2009-02-11 @ 23:57:35
URL: http://skiterivarskapetskasta.blogspot.se
Postat av: Linda

Håll micke borta från sockret ikväll..annars vet man ju aldrig hur grabbarnas hockeykväll slutar ;)..ses sen!!

2009-02-12 @ 11:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0