Tänkvärt.

Kolla vad som damp ner i brevinkastet idag:



Från världens bästa William. Så glad jag blev, alldeles varm i hjärtat. Behövde jag verkligen idag. Allting känns upp och ner och bak och fram. Inte bara dåligt utan också bra. Men många lite halvdåliga saker som jag egentligen vill berätta om, men det skulle nog inte bli så bra. Och en väldigt bra sak som jag också skulle vilja berätta om, men det skulle inte heller bli så bra. Men skam den som ger sig. Tycker bara att man ska ta vara på tiden och vara så himla glad över att man är frisk och att dom man tycker om mår bra. Nu är det ju tyvärr inte så i det här fallet, och det gör mig lite skraj och ledsen. Men jag överför all min kraft till min lilla mormor och hoppas på det bästa. Inget annat finns, okej?

Svårt att plugga när tankarna är överallt men mest ingenstans. Men måste, måste, måste för på måndag har jag dejt med psykolog Eva och då ska jag bannemej ha ett bra resultat att visa upp.

Kom igen nu Pillis.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Knappt kryptiska inlägg på senaste tiden..

2009-02-13 @ 15:06:44
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0