Thank God it´s Friday!

Underbart! Helst av allt hade jag velat chilla hela dagen. Kolla på Skönheten och Odjuret, städa lite och förbereda inför vår första fredagkväll som förlovade. Tror ni det blir någon skillnad från alla andra fredagkvällar? Jag tror det kan bli såhär: Jag ligger och småkollar på Let´s Dance, Mr. M sitter bredvid med datorn i knät och spelar nåt töntigt Travian eller Ocean Race. Sedan knoppar jag in vid 22-tiden och Mr. M kör igång Playstationet och lirar en match fotboll. Så, nej, ingen skillnad från andra fredagkvällar, eller vilken vardagkväll som helst iofs. Och nej, jag är inte bitter;) Haha.

Ska nog kompromissa lite med mig själv. Om jag kör på till klockan 14, då är det ändå fyra effektiva timmar, så kan jag ta helg sen. Låter bra, sär vi.

Hur kommer er fredagkväll bli?


Kommentarer
Postat av: Micke

Ska vi inte kolla på Patrik 1.5 ikväll då... ?? och laga fylld kycklingfile med klyftpotatis ikväll!? det blir väl en bra kväll... :) PussPuss

2009-02-20 @ 11:46:50
Postat av: Rebecca

Våra fredagar brukar se ut såhär:



* Laga middag. Gärna en lättlagad, men smaskig måltid (idag thaisoppa med röd curry, kyckling och nudlar) och till det en öl eller ett glas vin.



Titta på På spåret och förundras över deras smarthet. Själv kan jag typ en fråga eller två per program och detta ojar jag mig över hela timmen!



Slå över till Let's Dance och se de sista danserna (ännu viktigare nu när jag ska få vara publik om några veckor!!).



När Let's Dance närmar sig sitt slut börjar även Calles kväll göra detsamma. Då sussar han ofta sött på soffan och jag puttar och säger: "Gå och lägg dig!" Efter typ 10 gånger lägger jag till "FÖR FN!" på slutet.



* Jag sitter och kolla slutet på Let's Dance och Calle sover.



hihi... Nu ska jag i och för sig jobba imorgon så vi kanske lägger oss samtidigt ikväll.



Händer i helgen?



Puss&kram



2009-02-20 @ 12:11:45
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Antar att du är anonym?!



Jag jobbar imorgon och sen blir det 70talsspinning. Sugen på att hänka på? Hänka var längesen jag använde. Sen ska vi på fest hos en kompis till Andreas. Pizzafest. smask Kan nog behöva den där spinningen då.



Kramkram

2009-02-20 @ 13:15:20
Postat av: Rebecca

Åh! Hälsa och gratta!



Synd att du inte hänkar på spinningen. :( Får bli en annan gång! Vad tyckte du om gårdagens spinning?



Puss

2009-02-20 @ 15:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0