Ännu ett fantastiskt sprudlande inlägg. Enjoy!

Sådärjan, då har man gjort allt utom att plugga idag då. Ännu en lyckad dag alltså. Men eftersom den inte är slut riktigt än så finns det väl en gnutta hopp för att jag ska fixa det sista. Har städat och fejat och nu är det tvätt som står på schemat. Eftersom jag gillar att städa så har det varit en ganska trevlig dag. Tvätt däremot är inte riktigt min favorit, men det är ju så skönt när det är gjort. Eftersom vi har typ ett ton tvätt idag så tänkte jag börja lite tidigare, men det gick ju inte. Nån pundare som inte tagit ut sin tvätt, trots att det bara var en kvart kvar, så nu blir det att ränna ner ytterligare en gång.

Typ nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0