Då kör vi.

Måndag den 19:e januari är här. Fuck, den dagen jag fasat för i typ ett år. Än sålänge går det över förväntan eftersom vi inte börjar förrän kl 13, haha. Men lite frågetecken som måste bli utropstecken imorgon, för det är då det börjar, på riktigt. Hur fasen ska jag klara av det här? Så fucking seriöst så jag vill spy. Fan vår utbildning har varit så jävla "lulla runt" hittills, men nu jävlar blir det andra bullar på bygget. Men dom brukar ju säga att det som inte dödar en... Hoppas det stämmer.

Hur ser veckan annahrs ut då? Mamma & Krille kommer på besök på onsdag, och på lördag är det Becca&Calle födelsedagsfest. Så utöver skolarbete känns det som en mycket bra vecka, alltid något.

Nu ska jag fördriva tiden lite tills det är dags att dra hemifrån. Jävligt jobbigt dock att jag inte har köpt en hårborste än.

Bye for now!

Kommentarer
Postat av: annie

Tack för dina kommentarer. De värmer. I love you!! <3



Och själv sitter jag allt som oftast och fniussar högt när jag läser din blogg, du uttrycker dig så roligt min vän! :)



Tack för senast. Snart igen, säger jag.

Puss o kram!

2009-01-19 @ 19:50:50
URL: http://skiterivarskapetskasta.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0