Godmorgon!

Läget? Här är det på en ganska stabil låg nivå. Måste göra färdigt mitt shitty arbetet, och min fältundersökning som sträckte sig så långt som in i mitt badrumsskåp blir inte bra. Och det finns det väl inget annat att skylla på än min lathet. Så jag får helt enkelt ta den.

Idag fyller min fina vän Elin 25 år. Helt galet att vi är inne på vårt 25:e år. Hänger inte riktigt med känner jag, men iallafall så säger jag GRATTIS big time! Hoppas du får en riktigt härlig dag!



Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Den bilden är så bra!! Varför hade ni vantar på er? Det var när vi sjöng Lucky va?!



Kram

2009-01-14 @ 10:25:37
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0