Hjälp!

Måndag imorgon, vilket betyder tenta. Jag räknade ju inte med att måndagen skulle komma så fort, så jag har visst pluggat alldeles för lite. Smart att upptäcka det såhär en halv dag innan. Men vafan, jag är ju inte känd för att vara smart, right?

Iallafall har vi haft väldigt trevligt beök i helgen, nämligen Andy och Challis. Och Herkules dårå, mycket viktigt. Sören var aningens skeptisk till en början, haha. Men sen så, herregud vad dom busade och brottades. Först jagade Herkules Sören, sen vände dom och Sören jagade Herkules, haha. Riktigt roligt.


Grabbarna satt mest såhär, typ HELA tiden. Töntar.


Efter ett tag slappande dom av, men med ett visst säkerhetsavstånd.


Kissedags, typ heeeeeela tiden.


Brottning, haha. Visst är dom ett sött par?


Ohoh, watch out. Sören är på glid.

Men nu ligger en viss kille däckad i soffan, och kommer nog göra det i typ en vecka tror jag. Inte Mr. M alltså utan Sören. Mike är aktiv och spelar match. Eller ja aktiv vet jag inte, det får vi se sen när han rapporterar resultatet.
Var på IKEA igår och köpte en ny matta, inte en dag för tidigt. Jäkligt bra blev det om jag får säga det själv. Nöjd med mitt kap är jag.



Imorgon hoppas jag det blir Wallander på bio, hade varit mysigt. Älskar ju sådana filmer, som ni kanske vet.

Men nu är det plugg, har slösat alldeles för mycket tid här.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0