Jag går bananas.

Andas lugnt och räkna till tio. Eh, hundra får vi nog säga.

Annars är det här mest en dag som alla andra. Tvättar lite, ska städa så det är tjusigt till mamma pedant kommer. Det där lät elakt, men det är det inte. Jag vet vart jag har fått min städmani ifrån, och vart hon har fått sin ifrån osv i generationers generationer. Ja, ni fattar kanske. Ska sätta igång på riktigt med min uppsats idag var det tänkt. Läsa min basartikel och så. Sen så dyker väl fam. Knutsson-Andersson upp framåt eftermiddagen, hinner vi tänkte jag tvinga dom att åka och handla med mig, eftersom jag inte litar på vår bil för fem öre. Även om den ska vara "lagad" nu. Ja i vilket fall som ska det bli väldigt mys att träffa dom.


Tänkte lägga in en fin bild på Mami, detta var den enda jag hade här, men eftersom hon alltid är fin så blir den skitbra.

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0