Jajamän.

Det går framåt, äntligen. Känns hur skönt som helst. Trots att man tappar koncentrationen minst en gång i timmen så har jag hunnit med en hel del idag. Introduktionen börjar lida mot sitt slut, hoppas jag iallafall. Så då hinner jag med min favoritsyssla idag också, nämligen att dammsuga. Hehe. Ska fräsha till mig bigtime också, fan man bor ju i sina joggingbyxor när man bara är hemma. Prova mina kläder från H&M seriöst också. Ska skicka tillbaka lite, men fyra toppar och ett mysset för 300 riksdaler tycker jag är ett ganska shyst pris.

Börjar längta hem lite också. Hem till Halmstaden alltså. Har inte varit hemma på ett bra tag, men nästa helg då jäklar. Lilla Lillebror fyller 20 år, så det ska bli roligt att träffa alla. Funderar litegranna och blir ibland lite sorgsen över att man inte träffar vissa så ofta som man kanske hade velat. Särskilt när allt inte står rätt till. Efter den sjukt jobbiga hösten vi haft har man lärt sig att inget varar för evigt.

Okej, nog om det. Back to business så att säga.


Kommentarer
Postat av: annie

Lite sorgsen blir Jag när jag tänker på hur dåliga vi är på att ses. När vi ju faktiskt kan. Och när det ju faktiskt är så himla, himla fint varje gång vi faktiskt gör det. Jag saknar dig!

2009-01-29 @ 22:23:08
URL: http://skiterivarskapetskasta.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0