Max.

Sovit gott? Själv sov man som en prinsessa när klockan ringde. Gjorde något sjukt ovanligt, nämligen snoozade två gånger. Orkade verkligen inte. Drömde så himla mysigt om lilla Max också. Min lilla mysis, som inte riktigt är min längre. Nuförtiden harn har det bättre än någonsin ute på landet hos sin mormor, och lever rövare. Han skulle ha blivit ännu tokigare om han hade tvingats leva i en liten lägenhet, stackarn.



Håller på och tvättar och väntar på ett samtal. Kör ihop sig lite här på pundargången förstår ni.

Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag jobbar på! Har linsträning med en kille som tydligen knappt vågar peta på sitt öga! DRYGT!



Nu ska jag svara i telefonen.



Kram

2009-01-28 @ 12:38:55
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0