Väntar och längtar...

Känns som om tiden står still just nu. Inte så bra som man ibland önskar.

Ligger och vilar med en småsnarkandes favorit bredvid. Har varit och köpt färg och grejer till lägenheten idag. Damn, vad det är dyrt med färg, tur att vi inte ska betala det själva för då hade vi varit rökta. Fyraochetthalvttusen riksdaler för att måla om två stora rum och en hall, crazy banana.

Sen då? Ska fira Andy-pajken ikväll som blir 25 år snart. Imorgon kanske vi får nycklarna och på måndag smäller det. Var hos mamma igår och bakade bröd. Hon upptäckte en miss hon gjort med mej, nämligen inte lärt mej att baka bröd. Snälla, söta mamma. Så igår var det dags, misstänker att jag får en köksassistent när jag fyller år. Fan blir jag så gammal? Var på plantagen häromdagen, blev galet nostalgisk. Den sommaren jag jobbade där var sommaren innan jag prövade mina vingar och flyttade till Göteborg. Kom ihåg känslan när jag gick där, var überlycklig och förväntansfull, kände att nu börjar Livet. Men nu känns det som nu då? Nu är det kapitlet avslutat och sen då? Känns inte så värst piggt att känna så, men så är det.

Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0