Bara ibland.

Ibland kan jag tycka att det är lite svårt att plugga när en viss herre, helt ogenerat, lägger sig och vilar på mina papper och böcker. Men bara ibland.



Annars händer det inte mycket här på Pundargången. Ska hem till Becca ikväll. Ska bli mycket trevligt, höra lite Stockholmsskvaller:) Och ikväll mina kära vänner, ikväll kommer den saknade fästingen hem. Alltså Mr. M om ni inte kopplade det. Ska bli så mysigt att slippa sova ensam nu på ett tag. Jag kan slå vad om att Sörre kommer att sova i vår säng inatt, nu duger det när Mr. M är hemma, men inte när jag är själv och behöver det som mest. Stackars mej. Eller stackars Sörre på torsdag, hehe. Men snart blir det andra bullar. Både för mej & Sören, ingen Pillis att busa med hemma på dagarna, och jag får sova alldeles ensam i Halmstad. Blir det för jobbigt kanske jag får krypa ner jämte Frida. Eller inte. Blir nog inte så populärt. Men shit, vi ska verkligen bo ifrån varandra i tio fucking veckor. Vill verkligen inte. En bra sak är att det snart är vår, och allt brukar ju kännas lite bättre när solen tittar fram. Försöker intala mej det allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0