Snurrigt.

Trots att vi har förlorat två bollar idag, är det fler än någonsin i luften. Man kan ju få ont i magen av mindre. Jag som trodde vi hade allt ordnat hade visst inte det. Kanske, kanske, kanske blir det en flytt för oss inom det närmaste. Tillsammans kanske jag ska säga, så ingen missuppfattar. Jag vet varken hit eller dit, men på ett konstigt sätt känns det roligt och bra. Jag som saknat alla så himla mycket kanske inte behöver sakna alla något mer. Eller klart jag kommer sakna men det blir lite tvärtom. Har ont i magen och allt bara snurrar i huvudet.

Here we come:

Kommentarer
Postat av: Andreas

Välkomna hem!

2009-03-12 @ 21:15:40
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Jag kommer att sakna att ha Pillis i Göteborg! :( men jag kommer ju att hälsa på.



Puss

2009-03-13 @ 10:08:57
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Såg precis din kommentar!



Du kommer att fixa tentan! Bara att du bestämmer dig för det. Du är smart och duktig! DU KAN! *hihi*



Puss&kram



2009-03-13 @ 10:28:58
Postat av: Linda

VA!!!Sviker ni oss här uppe???vem fanken ska vi buzza me då...jaja vi får väl våldgästa halmstad helt enkelt ;)..trevli helg!!Puss

2009-03-13 @ 13:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0